مقدمه
در تاریخ ۲۴ مردادماه سال ۱۴۰۲، نخستین نمایندگی کرمان موتور در تهران با استانداردهای جدید افتتاح شد و شروع به کارکرد. افتتاح این مرکز، بخشی از پروژه بهروزرسانی و استانداردسازی نمایندگیهای فروش و خدمات پس از فروش کرمان موتور در سراسر کشور است که در راستای آرمان اصلی این شرکت، یعنی تبدیل به ارزشمندترین برند خاورمیانه و رسیدن به شهرت جهانی اجرا میشود. کرمان موتور در دو سال اخیر به دستاوردهای متعددی در صنعت خودرو، از جمله تولید7 و صادرات دستیافته است، ولی استانداردسازی و ارتقای نمایندگیهای این شرکت، گام بلندی به سمت بهبود خدمات پس از فروش و رضایت مشتریان بهحساب میآید.
پروژه بهروزرسانی و انطباق نمایندگیها در سراسر کشور
صنعت خودروسازی در سالهای اخیر دستخوش تغییرات بسیاری شده است. تحولات بزرگ تنها در نحوه تولید خودرو و فناوریهای جدید در این حوزه خلاصه نمیشود، بلکه مؤلفههای دیگری همچون فروش و ارائه خدمات پس از فروش نیز باگذشت زمان، شکل و شیوه جدیدی به خود گرفتهاند. مسلماً استانداردهای حاضر با استانداردهای ۱۰ یا حتی ۵ سال پیش فرق میکنند و خودروهایی که بهتازگی روانه بازار شدهاند، شامل قطعات و لوازم مدرن و پیشرفتهای در مقایسه با مدلهای قدیمی هستند. ازاینرو، اکثر خودروسازان کشور تلاش میکنند تا با ارتقای مراکز و نمایندگیهای خود، علاوه بر حفظ جایگاه رقابتی، نیاز مشتریان را با جدیدترین و بهروزترین روشهای ممکن برطرف کنند.
کرمان موتور نیز در راستای همین اهداف، یعنی همسو شدن با ذائقه و نیازهای مشتریان، پیشیگرفتن از رقبا، ارائه خدمات فروش و پس از فروش بر اساس روشهای نوین و مؤثر امروزی و از همه مهمتر، افزایش رضایت مشتریان، پروژه بهروزرسانی و انطباق نمایندگیها در سراسر کشور را آغاز کرده است. در این پروژه، تمام نمایندگیهای کرمان موتور یکی پس از دیگری ارتقا پیدا کرده و با مطابق با استانداردهای روز، به مشتریان سرویسدهی میکنند. طبق برنامهریزیهای انجام شده، تا پایان سال جاری تمام نمایندگیهای شرکت کرمان موتور بهروزرسانی شده و بر اساس استانداردهای جدید، ارتقا پیدا میکنند.
پروژه بهروزرسانی و استانداردسازی عاملیتها، نتیجه تحقیق و الگوبرداری از برندهای مطرح جهانی و ارزیابی نیاز مصرفکنندگان داخلی است که در نمایندگیهای مختلف کرمان موتور پیادهسازی میشود. آموزش نیروی کار متخصص بر اساس تکنولوژیها، استانداردها و آموزههای جدید و همینطور بهروزرسانی ابزارها و لوازم موردنیاز، از دیگر مراحل تعریفشده در پروژه است.
بازبینی عملکرد عاملیتها توسط کرمان موتور
همانطور که گفته شد، پروژه استانداردسازی و ایجاد هماهنگی بین نمایندگیهای مختلف کرمان موتور در سراسر ایران، شامل آموزش نیروی کار متخصص و کاربلد میشود. بااینحال، جنبههای دیگر مثل نحوه سرویسدهی به مشتری نیز مورد بازنگری قرار گرفته است.
از زمان ورود مشتری به مجموعه تا پایان خدمترسانی، تمام فرایندها بازبینی و اصلاح شدهاند. سیاست جدید کرمان موتور، نحوه برخورد پرسنل با مشتری و پیگیری درخواست وی را از نو تعریف کرده تا بدینوسیله ضمن رعایت استانداردهای جدید، شفافیت و ارتباط بین مشتریان و نمایندگیها بیشتر شود. طبق این سیاست، مشتری میتواند از نزدیک، ناظر بر تمام مراحل تعمیر ماشین خود باشد.
احیای پرستوی آبی کرمان موتور
ضمن اجرای پروژه بهروزرسانی و انطباق نمایندگیها، کرمان موتور لوگوی پرستوی آبی خود را نیز بهروزرسانی و به بیان بهتر، احیا کرده است تا ازاینپس، تمام دفاتر فروش و خدمات پس از فروش این شرکت باهویت بصری و لوگوی جدید، به مشتریان سرویسدهی کنند.
اکثر خودروهای جدید کرمان موتور با حروف KMC نشانهگذاری شدهاند و به همین خاطر، عموم مردم با لوگوی پرستوی آبی شرکت کرمانی آشنایی ندارند. پرستوی آبی بهعنوان یک لوگوی رسمی، هرگز فرصت نداشت روی محصولات مونتاژی کرمان موتور بنشیند. ولی حالا با شروع پروژه تطبیق، نماد جاهطلبی و بلندپروازی این شرکت نیز دستخوش تغییر شده و طراحی بهروزتری به خود گرفته است. لوگوی جدید که برای نخستینبار روی سدان لوکس KMC J7 نقش بسته، بدون شک باگذشت زمان رسمیت بیشتری پیدا میکند.
نمایندگی زارعی ۱۷۱۵، نخستین نمایندگی کرمان موتور با استانداردهای جدید
پروژه بهروزرسانی و استانداردسازی نمایندگیهای فروش و خدمات پس از فروش کرمان موتور، با ارتقای نمایندگی شماره ۱۷۱۵ این شرکت در تهران آغاز شده است. تعمیرگاه مرکزی شماره ۳ و اداره تحویل شماره ۲ در تهران با کد ۱۷۱۵، نخستین عاملیت کرمان موتور بوده که با استانداردهای جدید، شروع به کارکرده است. این مرکز دارای محیطی استاندارد با مساحت بیش از ۴۰۰۰ مترمربع بوده و تحت امتیاز آقای محمد زارعی قرار دارد. نمایندگی زارعی ۱۷۱۵ روزانه به طور متوسط به ۸۰ مراجعه رسیدگی میکند.
نمایندگی ۱۷۱۵ کرمان موتور در تهران دارای پرسنل و کارمندان مجرب و کارآزمودهای بوده که امور مشتریان را دراسرعوقت مورد رسیدگی و بررسی قرار میدهند. این مرکز در کیلومتر ۹ جاده کرج، بعد از بزرگراه آزادگان، جنب شهر خودرو واقع شده و با پلاک ۱۸۳ قابلشناسایی است. نمایندگی زارعی از شنبه الی چهارشنبه، بین ساعات ۸ صبح الی ۵ بعدازظهر آماده خدمترسانی به مشتریان است. جهت ارتباط با این شعبه میتوانید با شمارهتلفن ۶۶۸۰۴۰۴۰ با پیششماره ۰۲۱ تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید